ביטוח ונזקי רכוש

מדי יום קורים מקרים אשר אין לנו דרך לצפות אותם מראש או להימנע מהם לו יכולנו, ואשר גורמים לנזקים כספיים ולנזקים ברכוש. במקרים מסוימים נגרמים נזקים כה עצומים עד אשר לא נותר לאנשים דבר ואין באפשרותם להמשיך את חייהם.  אנשים מוצאים את עצמם עומדים במצבים בו הם מאבדים את שמם הטוב, את כל כספם שעמלו עליו וחסכו בקושי רב, איבדו את ביתם באסון שקרה, איבדו את רכבם אשר נגנב או נהרס, גינה גדולה שהשקיעו וטיפחו והשכן השחית אותה. וזה רק על קצה המזלג.

גם במקרים של תאונות דרכים, תאונות אישיות ותאונות עבודה, נגרמים נזקים לרכושנו. במרבית הפעמים על הצד הנפגע לפנות לחברה המבטח של הפוגע ולקבל ממנה פיצוי על הנזק אך הדרך לא פשוטה וחברות הביטוח יעשו ככל הניתן בשביל להסיר אחריות מעצמן ולא לעמוד בתשלום.

לשם כך, יש לפנות לעורך דין מהתחום אשר יוכל לאמוד את גובה הפיצוי אותו ניתן לקבל מאותו מקרה ולמצות את הסכום המקסימאלי אותו ניתן לקבל מחברות הביטוח.

אך חשוב לדעת, כי ישנם מקרים בהם חברת הביטוח היא לא הגורם היחידי ממנו ניתן להיפרע בגין נזקים שנגרמו ולעתים ניתן לפנות לגורמים שלישיים אשר נושאים באחריות חלקים לנזקים שנגרמו.

בנוסף, קיימים מקרים של סכסוכי שכנים קשים הגורמים לנזקי רכוש רבים, מקרים בהם נגרמה עוגמת נפש, השגת גבול ופגיעה בפרטיות. כך גם לגבי סכסוך בין חברים ומשפחות.

לשון הרע והוצאת דיבה הוא דבר שכיח מאוד בקרב האוכלוסייה ולא פעם שמם הטוב של אנשים מוכתם ונהרס ובעקבות כך נגרמים נזקים כלכליים וחברתיים קשים. משרדנו מתעסק בכל הנוגע לתביעות לשון הרע והוצאת דיבה בין אם שנגרם נזק ובין אם לא נגרם נזק. 

למשרד שורה ארוכה של הצלחות בהשגת תוצאות מעולות ללקוחות. המשרד מעניק ייצוג משפטי נרחב ללקוחותיו והופעות בבית המשפט השונים ומלווה את הצדדים השונים להליך, הן את התובע והן את הנתבע כבר מתחילת דרכם תוך בחינת הסיכויים להצלחה בתיק ואת האפשרויות השונות להשגת פיצוי כספי משמעותי במינימום השקעה ועלויות כספיות ללקוח, והכל בהתאם לנסיבות כל תיק ותיק ובהתאם להוראות החוק והפסיקה.

דברו איתנו

לקביעת פגישת ייעוץ או כל שאלה!

כתובתינו: רחוב פל-ים 2 א' "חלונות הסיטי" בניין אשל, קומה 2 חיפה 3309502